Смывка старой краски

(1/5) > >>

Lexa_SWS:
А кто подскажет какой-то способ оптимизации трудозатрат при смывке старой краски.
Нанесли химию, подождали, шкрябаем шпателем - и как-то совсем медленно идет.
То ли шпатель неправильный, то ли краска очень хорошая :)

Вряд ли же на заводах шпателем сошкрябывают?

Toris:
Знаю ще три варіанти:

1) Апарат високого тиску з підігрівом: http://www.karcher.ua/ua/internet-magazin/Professional/Apparaty_vysokoo_davlenyja/Apparaty_vysokoo_davlenyja_s_podorevom_vody.htm
Чудовий апарат. Для зменшення навантаження на електричну лінію в апарат можна подавати вже нагріту воду. Годиться для акрилових фарб (зняв таким агрегатом три-чотири шари фарби з опалювальних батарей кількадесятилітньої давності). Інші фарби не пробував.

2) Підігрівання гарячим повітрям з промислового фену. Фарби розширяються і морщаться, якщо це не емалі для високих температур. Знімають шпателем.

3) Піскоструйний спосіб. Потребує спеціального піску та спеціального скафандра, щоби не схопити який силікоз від важкого пилу. Знімає іржу, варбу, вороніння, гальваніку - геть усе - і готує поверхню під грунт (поверхня стає матовою). Піскоструїти зручно в умовах виробництва, в стаціонарній установці.

Хімія і шпатель для доброї фарби до лампочки, лише псується зовнішній вигляд. Шабером зручно шкрябати, якщо поверхня не відповідальної геометрії і не пружинить під шабром. Замість шабра можна заточити старий напилок чи взяти непотрібну широку стамеску.

А що обдираєте, якщо не великий секрет?

Геннадий Хазан:
пескоструить мокрым способом самолет в категорической форме НЕЛЬЗЯ!

Lexa_SWS:
Цитировать

пескоструить мокрым способом самолет в категорической форме НЕЛЬЗЯ!
До этого мы дошли как-то сами :)

Андрей-пилот:
Смывку СП-7 наносим толстым слоем и накрываем пленкой для покраски машин, температура в райне 20гр желательно, ждем минут 20-25, после чего кисточкой и шпателем снимаем отслоившуюся краску. Если вся краска не сошла, повторяем процесс.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница