Аэропортовские ТАРИФЫ
Геннадий Хазан:
Коллеги! Кроме эмоционального окраса, к сожалению большому Ваша дискуссия о теме
" беспредала ДАСУ" в данном конкретном случае конструктива не имеет.
Бубниловка:
Я понимаю, что не по теме, но в продолжение разговора о разрешениях и международных полетах дабы внести ясность:
1) Смотрим документ "НАКАЗ 28.11.2005 N 897/703 Про затвердження Правил надання експлуатантам дозволів на виліт з аеропортів України та приліт до аеропортів України"" http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1572-05
2) В этом документе:
"- міжнародний політ - політ, що складається з одного або декількох міжнародних етапів польоту;
- міжнародний етап польоту - етап польоту з одним/обома кінцевими пунктами, що розташовані на території держави, яка не є державою реєстрації даної авіакомпанії. Технічні зупинки не враховуються під час класифікації етапів польоту;"
Так что ДАСУ правы
Ну и по теме:
AIP of UKRAINE
GEN 4.1 АЕРОДРОМНІ/ВЕРТОДРОМНІ ЗБОРИ
GEN 4.1.1 Загальні положення
п.3. Міністерство інфраструктури України здійснює регулювання та затвердження основних ставок зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України відповідно до загальної політики з цього питання і економічної доцільності з урахуванням індивідуальних особливостей кожного аеропорту.
п.6. Іноземні експлуатанти сплачують аеропортові збори в доларах США. або у валюті, зазначеній у відповідному міждержавному договорі (якщо укладено). Ставка зборів застосовується згідно з офіційним обмінним курсом, установленим Національним банком України на дату надання обслуговування.
Какое это ВС - не указано, значит сбор касается всех.
br5s:
Цитата: Бубниловка от 04.08.2017, 12:33:02 pm
05]http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1572-05[/url]
2) В этом документе:
"- міжнародний політ - політ, що складається з одного або декількох міжнародних етапів польоту;
- міжнародний етап польоту - етап польоту з одним/обома кінцевими пунктами, що розташовані на території держави, яка не є державою реєстрації даної авіакомпанії. Технічні зупинки не враховуються під час класифікації етапів польоту;"
В данном документе речь идёт о иноземных эксплуатантах и авиакомпаниях. А на сколько мне понятно, то самолёт ввезённый на территорию Украины по временному ввозу и эксплутируемый гражданином Украины - является эксплуатантом Украины. Тема авиакомпании вообще сюда ни каким боком, исключительно owner flight.
Кацо:
Цитата: Бубниловка от 04.08.2017, 12:33:02 pm
Я понимаю, что не по теме, но в продолжение разговора о разрешениях и международных полетах дабы внести ясность:
1) Смотрим документ "НАКАЗ 28.11.2005 N 897/703 Про затвердження Правил надання експлуатантам дозволів на виліт з аеропортів України та приліт до аеропортів України"" [url]http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1572-05[/url]
2) В этом документе:
"- міжнародний політ - політ, що складається з одного або декількох міжнародних етапів польоту;
- міжнародний етап польоту - етап польоту з одним/обома кінцевими пунктами, що розташовані на території держави, яка не є державою реєстрації даної авіакомпанії. Технічні зупинки не враховуються під час класифікації етапів польоту;"
Так что ДАСУ правы
А почему они правы - какие есть "один або декілька міжнародних етапів польоту" в упомянутом выше запросе на перелет Черновцы-Сумы?
Sumy:
Бубниловка, я б согласился, если бы было не "даної авіакомпанії", а "даноого ПС".
Спасибо тем не менее, нарыли же эти доки...
Навигация