Аэропортовские ТАРИФЫ

<< < (9/12) > >>

Геннадий Хазан:
Коллеги! Кроме эмоционального окраса, к сожалению большому Ваша дискуссия о теме
 " беспредала ДАСУ" в данном конкретном случае конструктива не имеет.

Бубниловка:
Я понимаю, что не по теме, но в продолжение разговора о разрешениях и международных полетах дабы внести ясность:
1) Смотрим документ "НАКАЗ  28.11.2005  N 897/703 Про затвердження Правил надання експлуатантам дозволів на виліт з аеропортів України та приліт до аеропортів України""   http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1572-05

2) В этом документе:

"- міжнародний політ  -  політ,  що  складається  з  одного  або декількох міжнародних етапів польоту;
 - міжнародний етап польоту -  етап  польоту  з  одним/обома кінцевими пунктами,  що розташовані на території держави, яка не є державою   реєстрації  даної  авіакомпанії.  Технічні  зупинки  не враховуються під час класифікації етапів польоту;"

Так что ДАСУ правы

Ну и по теме:
AIP of  UKRAINE 
GEN 4.1 АЕРОДРОМНІ/ВЕРТОДРОМНІ ЗБОРИ

GEN 4.1.1 Загальні положення
п.3. Міністерство інфраструктури України здійснює регулювання та затвердження основних ставок зборів за обслуговування повітряних суден і пасажирів в аеропортах України відповідно до загальної політики з цього питання і економічної доцільності з урахуванням індивідуальних особливостей кожного аеропорту.

п.6. Іноземні експлуатанти сплачують аеропортові збори в доларах США. або у валюті, зазначеній у відповідному міждержавному договорі (якщо укладено). Ставка зборів застосовується згідно з офіційним обмінним курсом, установленим Національним банком України на дату надання обслуговування.

Какое это ВС - не указано, значит сбор касается всех.

br5s:
Цитата: Бубниловка от 04.08.2017, 12:33:02 pm

05]http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1572-05[/url]

2) В этом документе:

"- міжнародний політ  -  політ,  що  складається  з  одного  або декількох міжнародних етапів польоту;
 - міжнародний етап польоту -  етап  польоту  з  одним/обома кінцевими пунктами,  що розташовані на території держави, яка не є державою   реєстрації  даної  авіакомпанії.  Технічні  зупинки  не враховуються під час класифікації етапів польоту;"




В данном документе речь идёт о иноземных эксплуатантах и авиакомпаниях. А на сколько мне понятно, то самолёт ввезённый на территорию Украины по временному ввозу и эксплутируемый гражданином Украины - является эксплуатантом Украины. Тема авиакомпании вообще сюда ни каким боком, исключительно owner flight.

Кацо:
Цитата: Бубниловка от 04.08.2017, 12:33:02 pm

Я понимаю, что не по теме, но в продолжение разговора о разрешениях и международных полетах дабы внести ясность:
1) Смотрим документ "НАКАЗ  28.11.2005  N 897/703 Про затвердження Правил надання експлуатантам дозволів на виліт з аеропортів України та приліт до аеропортів України""   [url]http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1572-05[/url]

2) В этом документе:

"- міжнародний політ  -  політ,  що  складається  з  одного  або декількох міжнародних етапів польоту;
 - міжнародний етап польоту -  етап  польоту  з  одним/обома кінцевими пунктами,  що розташовані на території держави, яка не є державою   реєстрації  даної  авіакомпанії.  Технічні  зупинки  не враховуються під час класифікації етапів польоту;"

Так что ДАСУ правы



А почему они правы - какие есть "один або декілька міжнародних етапів польоту" в упомянутом выше запросе на перелет Черновцы-Сумы?

Sumy:
Бубниловка, я б согласился, если бы было не "даної  авіакомпанії", а "даноого ПС".
Спасибо тем не менее, нарыли же эти доки...

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница