Літаки Антонова.

<< < (73/167) > >>

вершок:
Цитата: preacher от 27.08.2016, 14:58:37 pm

Цитата: командор от 27.08.2016, 13:53:47 pm

Ан-225 создавался  35 лет назад. В то время исходные данные для расчета в ЭВМ вводились в лучшем случае перфокартами.
Ну и задачи для Ан-225 и ВИРЖИНОМ ставились разные.

Проте за ці 35 років в світі не створили нічого кращого, і порівнювати цьго велетня з творінням рутана немає ніякого сенсу, бо воно не може нічого окрім підіймати в небо стратолітак а не космічний човник. Мрія це універсальний літак, який з успіхом можна використовуватия як стартову космічну платформу та перевозити вантажі, і найголовніше він вже зроблений і літає.
Порівнювати можна ще з літаком Stratolaunch Systems під Dream Chaser, але він ще не збудований та при цьому дуже затратний і коштує 6.8 мільярда доларів.
Тобто цей Dream Chaser (бігучий за МРІЄЮ), дуже ймовірно таки за Мрією побіжить.

Далеко не всі нові наворочені проекти вдалі. :o
Далеко не всі нові наворочені літаки гарно літають. ;)

preacher:
Один з наворочених - Валькірія (одразу погана назва)
Навіть будували з проблемами, потім обшивку в повітрі втрачали, а проект дуже амбітний був.
Той же SR-71 збудували 32 але 12 втратили, хоча літак дуже проривний.
Буран амбітним проектом був, рублів вбухали незліченно.

preacher:
Раніш росіяни планували зробити модифікацію Руслана з карбоновим фюзеляжем із збільшеною висотою.
Цікаво, а Авіалініям Антонова колись траплялись випадки, коли невистачало вмісткості вантажного відсіку?
 

IDB:
Размеры поперечного сечения грузовой кабины стратегического военно-транспортного самолета Ан-124 выбраны исходя из необходимости перевозки тяжелого вооружения мото-стрелковой дивизии, бывшего на вооружении в СА 80-е годы. Эти размеры согласованы с пропускной возможностью железной дороги и стандартного дорожного просвета шоссейных дорог. Увеличение высоты грузовой кабины логически необосновано. "Авиалинии Антонова", как и "ВДА" получили готовый военн-транспортный самолет и планировка размещения заказанного к перевозке груза выполняется конкретно исходя из размеров груза. Если не получается в одном полете - значит нужно два или три полета. 

вершок:
Цитата: IDB от 28.08.2016, 15:59:53 pm

Размеры поперечного сечения грузовой кабины стратегического военно-транспортного самолета Ан-124 выбраны исходя из необходимости перевозки тяжелого вооружения мото-стрелковой дивизии, бывшего на вооружении в СА 80-е годы. Эти размеры согласованы с пропускной возможностью железной дороги и стандартного дорожного просвета шоссейных дорог. Увеличение высоты грузовой кабины логически необосновано. "Авиалинии Антонова", как и "ВДА" получили готовый военн-транспортный самолет и планировка размещения заказанного к перевозке груза выполняется конкретно исходя из размеров груза. Если не получается в одном полете - значит нужно два или три полета. 

Остается найти лоха который согласится оплатить два или три раза ;D

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница