Літаки Антонова.
preacher:
Вже кілька разів проектувальники намагались зробити із Мрії стартовий майданчик для космічних човників, - Чому ж досі нема реалізованого проекта?
1.Мрія лише одна, другу тільки почали добудовувати.
2.Мрія належить державі де відбуваються військові дії.
3.Проект має суттєві технологічні труднощі.
Яка держава буде вкладати мільярдні кошти в проект, де літак лише один, і у випадку технічних проблем з літаком, проект буде заморожений і кошти практично втрачені. До того ж в Україні відбуваються військові дії, і це не додає впевненості в майбутньому проекта.
Старт з Мрії має специфічні проблеми з від’єднанням від літака, бо обшивка літака витримує реактивний струмінь пристикованого човника не більше 20 секунд, і це до повного зруйнування.
Прямого потрапляння струменю обшивка літака не витримає зовсім, тобто будь-яке відхилення від траекторії при від’єднанні є неможливим.
Але якщо використовувати для запуску човника не додатковий паливний бак а додатковий стартовий модуль, то від’єднання можливо зробити без увімкнення двигунів, і лише після від’єднання вмикати двигуни. У разі проблем із запуском двигунів, додатковий модуль і човник можливо посадити окремо, і це суттєво знижує технологічні ризики цього проекту.
До такого модулю можна буде пристикувати будь-який човник з належними габаритами і масою.
Toris:
Щось здається мені, що повітряний старт з класичного літака - вчорашній день. І реінкарнувати "Мрію" (разом із совдепівською програмою) саме під повітряний старт - недоцільно. Так, "Мрія" велика, як бронтозавр, гарна, з wow-ефектом - однак це всього лиш класичний транспортник, у якого для повітряного старту є лише велика вантажопід"йомність, але процедура старту незручна і ризикована.
Ось більш раціональне рішення Virgin Galactic - човник чіпляють під крило між двома фюзеляжами спареного літака:
Така схема дозволяє скинути човник навіть з вимкненим двигуном, як бомбу. І з увімкненим двигуном реактивний струмінь ніяк не контактує з фюзеляжами літака. Суцільні плюси.
командор:
На носителе ХОТОЛа установлено 8 двигателей.
командор:
Ан-225 создавался 35 лет назад.В то время исходные данные для расчета в ЭВМ вводились в лучшем случае перфокартами.
Ну и задачи для Ан-225 и ВИРЖИНОМ ставились разные.
preacher:
Цитата: командор от 27.08.2016, 13:53:47 pm
Ан-225 создавался 35 лет назад. В то время исходные данные для расчета в ЭВМ вводились в лучшем случае перфокартами.
Ну и задачи для Ан-225 и ВИРЖИНОМ ставились разные.
Проте за ці 35 років в світі не створили нічого кращого, і порівнювати цьго велетня з творінням рутана немає ніякого сенсу, бо воно не може нічого окрім підіймати в небо стратолітак а не космічний човник. Мрія це універсальний літак, який з успіхом можна використовуватия як стартову космічну платформу та перевозити вантажі, і найголовніше він вже зроблений і літає.
Порівнювати можна ще з літаком Stratolaunch Systems під Dream Chaser, але він ще не збудований та при цьому дуже затратний і коштує 6.8 мільярда доларів.
Тобто цей Dream Chaser (бігучий за МРІЄЮ), дуже ймовірно таки за Мрією побіжить.
Навигация