Літаки Антонова.

<< < (31/167) > >>

preacher:
Цитата: командор от 09.09.2015, 23:49:01 pm

Цитата: preacher от 09.09.2015, 19:20:47 pm

Хоча є дещо і неочікуване. :-)

А что Вас удивило? На рис. приведенных Вами, за винтом находится тело достаточно обтекаемое.
Якщо ви про f_152.jpg - так там нема тіла.
Суть у діаграмі тиску - перед гвинтом, і позаду нього.

Toris:
Цитата: preacher от 10.09.2015, 08:52:43 am

Суть у діаграмі тиску - перед гвинтом, і позаду нього.
Якщо в даному випадку теоретики розглядають гвинт як абстрактний суцільний диск, котрий всмоктує газ спереду і викидає ззаду, то нічого дивного немає. В осьовому турбокомпресорі, мабуть, теж буде подібний графік.

командор:
В осевом турбокомпрессоре физика несколько другая.Там нет выравнивания давления сразу за лопатками,а следует следуюшая ступень компроессора,которая повышает давление за предидущей ступенью.На то он и КОМПРЕССОР,
Чем интересен рисунок? В принципе показано распределение давления за винтом.Но еще более интересна картина изменение вектора тяги винта при наличии в струе за винтом, например, крыла и выпущенного закрылка.

Toris:
Цитата: командор от 10.09.2015, 19:26:12 pm

В осевом турбокомпрессоре физика несколько другая.Там нет выравнивания давления сразу за лопатками,а следует следуюшая ступень компроессора,которая повышает давление за предидущей ступенью.На то он и КОМПРЕССОР,
Я мав на увазі компресор в цілому, вхід та вихід після всіх роторів.

preacher:
Цитата: командор от 10.09.2015, 19:26:12 pm

Чем интересен рисунок? В принципе показано распределение давления за винтом.Но еще более интересна картина изменение вектора тяги винта при наличии в струе за винтом, например, крыла и выпущенного закрылка.

Це трохи повернення до розмови про зону підвищеного тиску позаду гвинта і закон Бернулі.
Точно знав про зону підвищеного тиску коли в потоці крило, а ось коли без перешкод - була потрібна ясність.
Так, напрямок вектору тяги буде незмінним, а ось відхилення потоку буде суттєвим якщо відхилений закрилок.
І ГО опиняється в супутньому сліді, особливо коли при злеті невеличкий тангаж. 

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница