Авиационные происшествия, катастрофы воздушных судов.
IDB:
Шановний Пане Серго,
Якщо Ви знаєте подобиці випадку, будь ласка, розкажіть:
1. Чи двигун відмовив під час взльоту ?
2. Як вони діяли щоб повернутись на аеродром взльоту ?
3. На якому етапі польоту вони впали ?
Все це дуже сумно і дивно, враховуючи досвід Командира.
Дякую.
Серго:
Що чув - розказую.
Погода була : ранок, видимість біля 1000м, на старті тихо.
Після злету відмовив лівий двигун. По часу, після злета, попередньо, двигун відмовив десь на етапі прибирання закрилків.
Від часу відмови до катастрофи пройшло біля 15хв. За цей час літак зробив повноцінне коло навколо аеродрому для заходу на посадку. При заході на полосу не попали, тому вирішили піти на повторний заход, ( на друге коло). На етапі відходу на друге коло літак впав у воду.
Спочатку рибалки знайшли тіло борт-інженера і вижившого штурмана. Тіла командира з 2м пілотом знайшли пізніше.
Фюзеляж розломився на 3 частини. Кабіна відломилась по шпангоуту зразу за місцем штурмана.
Такі данні.
IDB:
Дякую. Головне питання - заходили лівим чи правим разворотом, на який бік робили крєн ? Мені здається, що в РЛЕ було записано попередження, що крен на непрацючий двигун заборонен.
Серго:
Предупреждения о запрете крена на отказавший нету. И сторона круга значения не имеет для упавшего при уходе на второй круг.
Есть несколько предположений причины случившегося. Озвучивать не буду. Дождемся материалов расследования.
IDB:
Спасибо.
Навигация