Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
18.04.2024, 09:02:55 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Безпілотники (дрони) для АТО  (Прочитано 180055 раз)
nic
*

Karma: +0/-0
Offline




« Ответ #30 : 26.04.2015, 12:13:05 pm »

Моя думка, поки ми не запустимо свій супутник зв'язку все це напів-іграшки. Якість передачі відео по FPV мягко кажучи не фонтан. + потрібно використовувати камери з зумом і бажано ставити міні тепловізор типу ТС180 для нічної розвідки, а можливо і атаки ракетами без двигунів (по типу американських "хеллфаер"). Зараз пішла така тема, що пеленгують звідки надходить сигнал до бпла і туди летять мінометні снаряди від "недороссов"... або використовуват наземні ретранслятори або брати метрів 500 кабелю і відходити від джерела випромінювання=)
Цікаво скільки тисяч доларів коштує та система що на 5км..?
Склав систему управління на 40-60км її вартість пару тис. грн., скласти сам бпла бракує часу...
Записан
den22
***

Karma: +128/-24
Offline


« Ответ #31 : 26.04.2015, 13:34:54 pm »

Коля, не так уж все страшно. "Все учтено могучим ураганом..."
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #32 : 26.04.2015, 14:52:15 pm »



Подразделения регулярной армии Российской Федерации продолжают нести потери на оккупированной ими части Донецкой области.

Как сообщил в своем блоге Олег Ярчук, в районе Широкино неизвестными диверсантами нанесены артиллерийские удары по позициям российских войск

«26.04.2015 г.: Мариупольское ОН, р-н н.п., Широкино: уточненные потери  подразделений 1140-о гв. артиллерийского полка 76-й ДШД: “200” – 9, ТМН – 14, ТМН – 4.

25.04.2015 г.
Мариупольское ОН, р-н н.п. Новоазовск: на ваше распоряжение. Считаем не целесообразным использование для проведения мероприятий по плану “Акватория-Гром”  подразделений 561-й ОМРП специальной разведки БФ.

Мариупольское ОН, р-н н.п. Новоазовск: уточненные потери подразделений 561-й ОМРП специальной разведки БФ: “200 – 6, ТМН – 4,   

Мариупольское ОН р-н н.п. Широкино: по месту дислокации комплекса “Автобаза” 1140-о гв. артиллерийского полка 76-й ДШД  нанесен  ракетный удар неопознанным БПЛА. Комплекс приведен в нерабочее состояние. Потери л\с уточняются.

Мариупольское ОН   Р-н н.п. Широкино. По месту  временной концентрации боезапаса 1140-о гв. артиллерийского полка 76-й ДШД  нанесен ракетный удар  группой неопознанных БПЛА в составе 3 ед. Уничтожено 2 мобильных хранилища боезапаса.  Применение комплекса “Автобаза” результатов не дало.  Потери л\с уточняются «,– передает блогер перехваченные донесения российских военных своему руководству.

Всего, по словам Ярчука, с начала военного конфликта на востоке Украины, подразделения регулярных войск российской армии потеряли убитыми 7 тыс. 810 человек, 6 тыс. 293 получили ранения различной степени тяжести, и 3 тыс. 397 военнослужащих числятся пропавшими без вести.
Записан

дельтафанерист
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #33 : 16.05.2015, 20:05:39 pm »

.


* IMG_1565[1].JPG (2554.9 Кб, 3264x2448 - просмотрено 676 раз.)
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #34 : 16.05.2015, 20:08:00 pm »

.


* IMG_1569[1].JPG (2312.34 Кб, 3264x2448 - просмотрено 604 раз.)
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
den22
***

Karma: +128/-24
Offline


« Ответ #35 : 17.05.2015, 14:38:56 pm »

Где аэродром брать на фронте. И отражать будет знатно.  Да и помехи собственной аппаратуре.
Записан
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #36 : 17.05.2015, 17:50:15 pm »

Радіоперешкоди від власної апаратури будемо ліквідовувати на стадії проектування. Площа поверхні дійсно велика, але на висоті 50м, РЛС його не видно. А злітати він повинен кілометрів сто до фронту.
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #37 : 17.05.2015, 18:31:19 pm »

Ну сто км - то трішки забагато а 50м замало.
Записан

дельтафанерист
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #38 : 18.05.2015, 07:55:19 am »

В історії людства було п"ять великих Євреїв.
Соломон, який сказав що вся діяльність людини залежить від голови, від свідомості.
Ісус, сказав що все від серця, від любові.
Маркс, що всім управляє шлунок, матеріальне.
Фрейд, що всіх веде отой кінець, вся діяльність обумовлена статевими інстинктами.
І Енштейн, який сказав, що все це хлопці відносне.

Сто забагато, а п"ятдесят замало, для чого?

В моїй залізяці невеликі колеса, і потрібен рівний аеродром. Об"єм баків на 6 годин польоту.
Розрахункова крейсерська 280-300. Тому, як його називали, "аеродром подскока", може і за триста км розташовуватись. Вся складність в забезпеченню зв"язку, а це вже моє НОУ-ХАУ...
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #39 : 19.05.2015, 21:38:02 pm »


Сто забагато, а п"ятдесят замало, для чого?

В моїй залізяці невеликі колеса, і потрібен рівний аеродром. Об"єм баків на 6 годин польоту.
Розрахункова крейсерська 280-300. Тому, як його називали, "аеродром подскока", може і за триста км розташовуватись. Вся складність в забезпеченню зв"язку, а це вже моє НОУ-ХАУ...
Андрію, для чого долати 100 км до лінії зіткнення, адже за цей час системи РЛС ворога достеменно вирахують маршрут дрона.
Так і ще палити лишні КеГе палива.
Це мабуть не лишні КеГе для розміщення додаткового обладнання чи озброєння на борту?
Сучасні ДРОНи запускають з непідготовлених площадок чи пересувних систем запуску в безпосередній зоні використання.
ПеСе А потім поговоримо за 50-ть і (Вся складність в забезпеченню зв"язку, а це вже моє НОУ-ХАУ...).
Записан

дельтафанерист
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #40 : 20.05.2015, 08:15:13 am »

Методи запуску дронів, та особливості їх використання обумовлені максимальною ефективністтю системної роботи. Моя залізяка, якщо нею не зацікавиться система, залишиться залізякою. Без системного підходу всі наші потуги - партизанщина. Навіть якщо забезпечимо постійний зв"язок та управління. До цих пір в МО не створено органу який би хоча б моніторив діяльність в сфері виготовлення безпілотників. Не кажучи вже про те, що було б непогано об"єднати всі зусилля та розподіливши задачі, виділити хоч якісь кошти. А то якось смішно виглядає: "беремось вирішувати державні питання за позичені в дружини гроші, які вона на новий чайник відклала". Патріотизм, штука хороша, але без грошей, які дерибаняться чиновниками МО, війну програємо...
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
rtb
Авиаторы

Karma: +85/-6
Offline


« Ответ #41 : 20.05.2015, 08:19:45 am »

100%
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #42 : 20.05.2015, 19:08:30 pm »

До цих пір в МО не створено органу який би хоча б моніторив діяльність в сфері виготовлення безпілотників.
Андрію, МО - виконавча структура.
Мабуть має бути створена окрема структура, яка має перейматися інновацією всього необхідного на даний момент.
Записан

дельтафанерист
den22
***

Karma: +128/-24
Offline


« Ответ #43 : 20.05.2015, 21:59:14 pm »

Создание любых дополнительных "структур", с самыми благими целями -развитие бюрократизма и коррупции.
Записан
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #44 : 24.05.2015, 20:14:01 pm »

.


* IMG_1597.JPG (1733.31 Кб, 2448x3264 - просмотрено 818 раз.)
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004